2014年9月23日 星期二

自我分析 (下)











差點忘記這續篇了!




今晚玩機玩到無乜癮,(過唔到關),拿起手機才想




起 ,不知是無記性或熱度過了,而記不起要寫些什




麽,其實現在去睇網誌,太多字比較難吸引到我,




(係咪作詞作得多,慣左三言两句的說話方式?哈!)




看見很靚的畫作,就想畫番張試吓!(雖然不入流!)




但完成時都有些開心架!(釣到鷄泡魚的道理)




因我的要求不高呀!但最近網絡上得很順暢,而電




腦亦未中毒而亡,所以没有空去做其他事!




因得閒時已坐在電腦前聽電台或睇劇集,或周圍




去八吓!搭吓咀,所以我諗,就算以後掟我去老




人院也不怕悶,衹要給我部上得網的機就可以了!




最近在這裏常厚着臉皮跟着詩友們作幾首詞,也




可以小小的動動腦筋,和寫多了字,執筆望字少了,




算是少少的得着!




以後將它們串成一本我的詞篇也好喎!諗吓都開心!




咁....我有咁多相片也可以.....哈!哈!哈!

沒有留言:

張貼留言